Paul Mitchell

Paul Mitchell Изображение

През 1980 година, със заем от 700 долара, Джон Пол Деджория и Пол Мичъл създават малка, но амбициозна компания за производство на професионални продукти за коса. Първите три от тях, Shampoo One, Shampoo Two и The Conditioner са представени чрез иконичната за Paul Mitchell черно-бяла опаковка. Печата на цветни опаковки е бил твърде скъпо през тези години. Три месеца след като първите три продукта са на пазара, компанията представя и революционния си стилизиращ лосион, Hair Sculpting Lotion.

От самото си създаване до днес John Paul Mitchell Systems се обявява против тестовете върху животни и това я превръща в първата компания произвеждаща професионални козметични продукти, защитаваща техните права.  

През 1987 година марката обявява чрез националната си рекламна кампания, че ще продава на крайните клиенти единствено чрез фризьорските салони и ще се бори срещу всяко нерегламентирано разпространение. И днес, John Paul Mitchell Systems гарантират качеството на продуктите си единствено ако са заредени от официалните им дистрибутори и са закупени от фризьорските салони. Компанията продължава да не разпространява никой от тях си чрез дрогерии или аптеки и не извършва продажби към крайни клиенти.

Днес, с марката се произвеждат над 100 продукта са коса и тя се разпространява в над 80 държави, включително и в България. През 2015 година официалният дистрибутор на Paul Mitchell за България - Modern Style, отпразнува 10 години от стъпването на марката на нашия пазар с вълнуващо и забележително шоу.

Категории

Производители

Вид

Ценови диапазон

Paul Mitchell

През 1980 година, със заем от 700 долара, Джон Пол Деджория и Пол Мичъл създават малка, но амбициозна компания за производство на професионални продукти за коса. Първите три от тях, Shampoo One , Shampoo Two и The Conditioner са представени чрез иконичната за Paul Mitchell черно-бяла опаковка. Печата на цветни опаковки е бил твърде скъпо през тези години. Три месеца след като първите три продукта са на пазара, компанията представя и революционния си стилизиращ лосион, Hair Sculpting Lotion . От самото си създаване до днес John Paul Mitchell Systems се обявява против тестовете върху животни и това я превръща в първата компания произвеждаща професионални козметични продукти, защитаваща техните права.   През 1987 година марката обявява чрез националната си рекламна кампания, че ще продава на крайните клиенти единствено чрез фризьорските салони и ще се бори срещу всяко нерегламентирано разпространение. И днес, John Paul Mitchell Systems гарантират качеството на продуктите си единствено ако са заредени от официалните им дистрибутори и са закупени от фризьорските салони. Компанията продължава да не разпространява никой от тях си чрез дрогерии или аптеки и не извършва продажби към крайни клиенти. Днес, с марката се произвеждат над 100 продукта са коса и тя се разпространява в над 80 държави, включително и в България. През 2015 година официалният дистрибутор на Paul Mitchell за България - Modern Style, отпразнува 10 години от стъпването на марката на нашия пазар с вълнуващо и забележително шоу.
Сравнение на продукти
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!