Често задавани въпроси

  • Оригинални ли са продуктите, които предлагате?

    Да. Ние, от www.beautiful.bg, близо 10 години продаваме само и единствено оригинални продукти. За да гарантираме качеството им, внасяме всичко директно от производителите в Англия, Испания, Франция, САЩ, Холандия и т.н. или от официалните вносители за България. Ние сме уважавана фирма със 100% гаранция на качеството.
    www.beautiful.bg е запазена търговска марка на Ин Груп-3 ЕООД.

  • Мога ли да върна/заменя закупена стока?

    Разбира се. Може да върнеш или замениш стока до 14 дни след получаване. Условието за замяна е стоката да бъде в оригиналната си опаковка, да не е използвана и да се предостави касова бележка от покупката.

  • Колко струва доставката?

    Цената на доставката е в размер на 5лв независимо от броя на закупените продукти.  

    При поръчка над 99 лв- безплатна доставка! 

  • Кога ще получа поръчката?

    Доставката се извършва в рамките от 1 до 3 работни дни в зависимост от наличноста на поръчаните продукти и офисите на "Спиди" в населеното място !

  • Мога ли да фиксирам час за доставка?

    Да, може да посочиш в поръчката си точен час за доставка с куриерска фирма Спиди, който се доплаща допълнително 2.40 лв. Може да фиксираш час за доставка в дните от понеделник до петък. Първият възможен час за фиксиране е 10:30 ч, а последният - 17:30 ч. 

  • Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

    Не е задължително. Може да пазаруваш и като „гост“. Разбира се, за предпочитане е да имаш регистрирация, тъй като по този начин няма да попълваш всеки път данните си за доставка. Освен това ще получаваш новини от нас за актуални промоции и нови продукти.

  • С коя куриерска фирма работите?

    Пратките се изпращат с куриерски фирми Еконт и Спиди.

  • Мога ли да ползвам друга куриерска фирма?

    Може да използваш и други куриерски фирми, но тогава таксата за доставка няма да е фиксирана 5 лв, а според тарифата на съответната фирма.

  • Правите ли доставки в чужбина?

    Не. Доставки извършваме само в рамките на България.

  • Как да разбера кой продукт е най-подходящ за мен?

    Ако имаш колебания кой продукт е подходящ за теб, може да се свържеш с нашите оператори на  0893 622 479  за безплатна и компетентна консултация. Всеки делничен ден от 08:30 до 18:00ч.

  • Как да платя?

    Ако желаеш да заплатиш пратката си в брой на куриера, избери опцията НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ преди да завършиш поръчката си.

  • Как да съм сигурен/a, че поръчката ми е приета?

    Ще получиш имейл с потвърждение, че поръчката е приета успешно. Когато бъде обработена и изпратена, ще получиш втори имейл от нас с код за проследяване на пратката.

  • Може ли да добавя продукт към вече направена поръчка?

    Да, може да добавиш продукт, като се свържеш с наш оператор по телефона 0893 622 479 или ни пишеш на [email protected] до 16:00 ч.

  • Какво да правя, ако липсва продукт от поръчката ми или е грешен/дефектен?

    Съжаляваме за неудобството. В такива, свържи се с нас на посочените телефони или имейл, за да уточнение кога ще е най-удобно да получиш забравения/верния продукт. Куриерските услуги ще са за наша сметка.

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки